hoppas på en bättre kväll

Halloj! Mår ni de bra såhär i sen-sommaren? Väldigt skönt ute så gå ut och njut nu! :) 
Jobbade idag, förmodligen sista dan den här sommaren. Mamma fick en jätte, jätte leverans igår som hon behövde hjälp med idag så då hoppade jag in. Var kartonger precis öööverallt! Vi hade en luten gång där vi gick och sen var de kartonger upp till midjan nästan! Men nu är nästan allt upp-plockat och prismärkt.Skönt :) Sååå mycket fint som var med! Helt sjukt va mycket fint :) 
Och nu förut så ringde två fina tjejer och ville hemsk gärna få mig till Grebbestad! Problemet med de är bara att ingen kan köra... Pappa är inte hemma och mamma har ont efter att ha hållt på så mycket idag.. :/ Men! Jag kanske löste de nu, KANSKE! Isåfallåker jag till Grebbestad nån gång under kvällen och hänger med fina vänner :) 

Haha borde ju inte ta kort när jag ser ut sähär egentligen! Haha Underläppen är ju lite väl stor och fin... Syns som tur är inte så jätte bra på bilden som i verkligheten :) Men den är bättre idag, och förmodligen ännu bättre imorgon och sen är den snart borta :) Men den är ju nu stor, blå och gör ont.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0