go dag och en kanske lite för vild natt...

Hej på er. Ja då var cyklingen klar för i år! Bara att vänta på nästa ;)  
Var riktigt kul faktiskt! Cyklade med väldigt goa tjejer. Haha men vi var bra sega! Kom i mål så sent som halv fem! Haha de ska inte ta 6 och en halv timme att cykla 3 mil..... Men huvudsaken var att vi hade kul på vägen :D så här såg dagen ut: Cykla med 1500 andra, dricka öl, svettas som en gris, skratta, mista batteriet till mobil så den inte funkar mer,  äta och stanna hundrafemtielva gånger, gå upp för femtielva backar (de var seriöst bara uppförsbackar hela tiden!!), duschat den goaste duschen på länge, förfestat med massa trevliga människor, druckit lite mer öl, vart på crusaders och dansat, träffat ännu mer trevliga människor, snubblat över en fot ovenför en järntrappa och slått en stor jävla fläskläpp, blödit rätt bra och fick då hjälp vilket ledde till att jag fick åka hem till farmor, gick ut och träffade en vän jag trodde inte ens ville veta av mig, gjorde bort mig och gjort fel som vanligt, träffat några andra vänner och talat med dom där vi femtiden i morse, och äntligen somnat!!!! och vaknat inte lika go...
Hahah de var min dag och kväll igår! Tycker ju min läpp är frukansvärt fin... Väldig tur att jag inte slog tänderna med. Men fläskläpp är aldrig kul... Fick ett par blåa knän på de med.... 

Nu ska jag gråta lite för att Sverige inte lyckades i finalen i handboll... FASEN!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0