from my phone.




Haha min dag har vart smått galen faktiskt.. Men vädligt bra! På engelskan sprang jag omkring med min halsduk på huvet i brist på annat, på bensträckaren vi fick på en av media lektionerna la jag och Lisa oss lite spontant bekvämt/snyggt på en bänk och pästa syggt med ben åt alla håll! Och sen somnade jag på den andra media lektionen under en genomgång... Fränt! 
Sluta iallafall tidigt idag! Så hängde med Evelina hem ett tag och käga götta, haha! Vi såg på farvorit filmen Lol också ♥ Och nu när jag kom hem så tog jag en liten powerwalk med Tarzan, körde slut på han som vanligt... ;) 

Så min dag har vart braaa! Och de är redan torsdag!? Sjukt va veckan gått fort!? Den är redan slut imorgon liksom? 
Älskar känslan av att faktiskt VILJA åka till skolan för att de vänatr nåt roligt! Älskar de. Älskar min skola, min klass och allt som har med de att göra. Förutom tidiga mornar och många timmar på tåg och buss varje vecka... Men nästa vecka får vi våra datorer (macbook air!) så då kan man ju se på film och sånt med, blir bra. 

Nu tänkte faktiskt jag göra mig iordning för sängen..! Så jäkla trött.. 
Känner att tiden för bloggandet försvinner lite, och när jag väl bloggar är de ju inte så intressanta inlägg kan jag tycka. Skriver ju nästan bara om vad jag gör om dagarna, och de är ju de kan skriva bäst om iofs. Eftersom att de är de jag gör liksom, haha logiskt! Men jag förstår om ni tycker de är väldigt tråkigt att läsa! Kanske? Säg va ni tycker! 

Kommentarer
Postat av: SaraHåkansson

Fin blogg!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0