first impression

Nu är jag hemkommen :) Dagen har gått mycket bra! Fått reda på vad för klass jag går i och så. Också fått reda på att jag går på två skolor. Sinclair men även lite på Margaretegärde. Har endel lektioner där och de är även där vi har vart idag. Så de var en förvåning! Men vi börjar inte med lektioner fören på torsdag då vi också får schemat, så vet ju inte när och vilka lektioner jag har där än men.
Efter vi hade slutat så gick jag till second hand butiken i Uddevalla och mötte upp mamma, hon skulle ha lite grejer där innan vi åkte till Torp en snabbis. Jag skulle byta ett par byxor, köpa smink och vi skulle kolla på iphone till mig :D dock hade dom inte några hemma :( Så vi ska åka tillbaka en annan dag denna veckan och köpa! Supeeeer! 
Nu ska jag DUSCHA! Vart kokande varmt inne i stan idag!! Fyfy! Så nu vill jag känna mig fräsch. Sen får jag väll nästan fundera på att lägga mig och sova, imorgon bitti ringer klockan halv sex och inte tidigare... Gött liv. 

Dagens: jeans - H&M, linne - Monki, ring med pärlor - H&M, ring - Indiska, armband - marknad, klocka - Ur&Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0