feel the energy deep inside your system

 
Dagens: linne - Gina Tricot || kofta - Bik Bok || shorts - Bik Bok || jacka - Marknar i London || skor - Converse || skärp - hittat hemma || ring vänster hand - Indiska || ring höger hand - JC || örhängen - Ur&Penn || klocka - Ur&Penn

Hej på er. Klockan är mycket, redan... Har ju bara 4 timmars fritid om dan numera, mellan typ halv sex och tills jag går och lägger mig som är, strax... Haha. Men jag hinner med att blogga iallafal! :)
Slutade som sagt tidigt idag! Så tog tidiga tåget med några vänner till Tanum också hälsade vi på våra gamla och saknade lärare från högstadiet! Så kul :) Sen åkte vi med skolbussarna hem så jag var hemma vid helv fem idag. Och här hemma har jag bara slappat i soffan, skönt! 
Imorgon börjar jag sent och slutar tidigt, haha. Börjar 10.20 och slutar 14.55. Men ja jag måste fortfarande ta tidigaste tåget till skolan och sen de senaate tåget hem. Så de är rätt ovärt allting egentligen! Men jaja. 

Nu har jag precis flätat mitt ny-duschade och ny-inpackade hår för att de ska va lite fint imorgon (min hår är kaos just nu hela tiden. Är snyggt när jag går ut på morgonen, men då tar jag på mig hjälmen och allt är förstört.. Sen får jag ingen ordning under hela dan. Surt! ). Så nu ska jag bara bestämma vad jag ska ha på mig imorgon, skulle vara lite halv bra väder imorgon så får väll se vad de blir! 
Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0