en lång dag avslutas på ett lugnt sätt

Alla andra är på marknadsdansen ikväll och dansar men jag trotsar alla andra och stannar hemma och njuter av ensamheten i den mysigaste koftan jag någonsin bärt, med lite godis framför mig på bordet och framför de en bra film. Skulle vart jätte kul att testa marknadsdansen ikväll, verkligen! Men jag fick trllräkligt förre helgen känner jag och jag känner mig dess utom lite krasslig :/ Tråkigt tråkigt! Men jag har ju aldrig vart på marknadsdansen förut så jag vet ju egentligen inte vad jag missar, de är väll de possetiva med detta. 

Har vart en riktigt lång dag också! Klockan ringde halv åtta och klockan nio var jag på jobbet och städade med pappa i två timmar innan jag åkte till marknaden. Gick där med Evelina och Amanda till ett då jag och Evelina skulle till Hällevadsholm för att kolla på en fotbolls match. Sen var jag lite med henne innan familjen hemtade mig och vi åkte till sportshoppen för att köpa lite grejer. Fick med mig koftan jag har på bilden ovan hem :) Såååå skön och mysig! Älskar den. 
Sen åt vi i Grebbestad innan vi åkte hem med :) Så himla mätt haha! Men nu är jag hemma iallafall :) Får sovmorgon imorgon iallafall, skönd de!! :) 
Ni får ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0