detta funkar ju inte.

sitter och tycker synd om min läpp och försöker få de till en andledning att inte plocka upp allt från golvet och badda rent sängen... Haha. Sör mig att de måste göras nu, kan ju inte lagga mig i en säng utan sängkläder och jag vill inte snubbla så fort jag ställer mig upp heller, jobbigt detta! 
Imorgon ska jag och familej  till Torp, inte pappa då men. Ska köpa nya kläder inför skolstarten som är om en fucking vecka! Blir mer och mer nervöst...! Ska bli skönt med nya kläder iallafall, jeans är i panik behov bland annat!!! Så får bli att lägga sig tidigt ikväll så man orkar komma upp klockan åtta imorgon. 

Fuck this shit. Jag är rädd för er, för allt detta. Jag vet inte vem jag är, vad jag vill och om jag ens vågar. Hur klarar folk av detta? Hur vågar dom? Denna jäkla kärleken... Jag är väll bara rädd för att förlora allt, så jag vågar inte satsa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0