detta förvånar mig

Nu ska jag gå och lägga mig känner jag! Ögonen har svårt att hålla sig öppna ;) 
Har vart en bra kväll iallafall, eller jag har väll inte gjort så mycket men. Var ute och sprang vid tio tiden, hälsade på en vän som jag träffade på med. De var behövligt! Och bra. Så de finns nånting man kan ha en god tanke över iallafall. Eller om de går att ha en god tanke om de ens.  När jag kom hem var jag typ en timme på badrummet haha, rakade benen vilket tog hundra år för jag var så trött. Sen skulle jag tvunget göra hårinpackning och grejer med! Tar sin lilla tid. Men nu känns hela kroppen och håret väldigt bra iallafall! Ska bara borsta tänderna nu sen ska jag slumra lite. 
Uppdaterar imorgon nån gång, puss och kram. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0