den sista dagen.

Har precis öppnat ögoen nu , vaknade av att Albin ringde.. Typiskt. Men de räcker med sömn för mig ändå tror jag. Även fast jag var vaken mellan tre och halv fem inatt bara för att smsa.. Till vilken mening? 
Ska duscha nu och göra mig lite iordning sen ska jag åka upp till Älgemon och hjälpa till för min Albin ska ha en liten träff med alla hans gamla klass-kompisar. Han ska börja högstadiet nu i Tanum och då kommer dom att splittras lite. Så ja jag ska hjälpa mamma med allt. 

Var en lugn kväll igår med, somnade väll första gången i soffan vid tio-halv elva... Sen gick de bara utför. Men vid tolv eller nåt tog jag mig i kragen och gick till sängs.

Men nu ska jag förbereda mig för den sita dan på mitt sommarlov! Herregud... Imorgon gäller de. 

 
 
Jag börjar om varenda dag. 
Försöker vara det dom vill att jag ska va.
Nen när jag somnat på natten har jag glömt om jag själv mår bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0