de är inte ofta jag är arg och sur, men nu är jag verkligen de

Hej. Ja som rubriken säger, jag är arg, sur och väldigt irriterad. Vilket är väldigt ovanligt men jag måste tillåta mig de för en gångs skull. Inte för att jag kan visa de för personen jag är arg på men... Jag är arg för mig själv. 
De var iallafall en kille som tog min mobil när jag inte märkte eller såg igår kväll på Haaks. Så jag trodde att jag hade tappat den och letade sem en galning där på en grusväg. Och en av dom jag var med sa att denna killen hade mobilen, men när jag frågade tömde han fickorna och sa nej. Så de förstörde verkligen min kväll, min natt, min morgon och hela den här dan. Men jag fick reda på inatt när jag och Amanda hade åkt från Haaks att killen hade mobilen iallafall. För han ringde till Amandas mobil, blev väldigt arg och besviken! Men.. Ja de var ju tur att den inte låg i nåt dike nånstans iofs. 
Fick tillbaka mobilen nu för nån timme sen. Och när jag öppnar den är de massa olästa sms från personer som frågar varför jag ringt dom inatt och när jag kollar samtals listan står hur många namn som helst som "jag" ringt under natten, de var hur många som helst! Så nu var de några som var sura på mig och säkert folk jag inte kommer våga prata med igen för jag vet ju inte vad han sagt när han ringt alla och de är endel personer som absolut inte fick bli uppringda. De är så jävla pinsamt och jag fattar verkligen inte nöjet han haft!!

Typ en roman om bara detta känner jag... Jag är väldigt sur och arg iallafall. Så ni vet! 

Kvällen innan detta var ju bra iallafall! Var ju då med Amanda och vi var på Haaks :) Stod typ inte alls inne och lyssna på musiken dock för jag hade fullt upp med allt detta med mobilen, vilket var tråkigt. Men de lilla jag såg och de jag hörde så var de bra!! :) Träffade massa goda vänner från Tanum och Grebbestad med som jag var mest med under kvällen. Riktigt trevligt att träffa alla dom! 

Haha nog snackat om min kväll som inte blev så bra som planerat... Hoppas ni har haft de bra och att ni alla mår bra! 
 

Bild 1: Amanda i bussen mot Grebbestad där vi skulle möta upp Sara. Bild 2: Kerstin, Louise och jag igår på haaks, riktigt fina tjejer! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0