äta, sova

Haha så trött så jag tror jag somnar vilket sekund som helst... Klockan är halv 7!? Katastrof... Har fått stilla hungern iallafall, var så hungrig när jag kom hem så jag kunde inte stå rakt! Är lite bättre nu iallafall. Även fast de inte fanns nån mat typ så jag fick ta en paj. Vilken var full med massor av oliver! Hela 24 stycken!!! När jag väl hade fått bort dom var de inte mycket till paj kvar asså... Får väll lära mig tycka om oliver antar jag. 
Annars har dan vart bra. Vi har haft lite lekar för att lära känna varandra i klassen, fått information och en rundvandring på Sinclair. Äntligen! Idag fick vi äntligen vara på Sinclair! Vilket vi inte vart innan... Sinclair var skolan jag sökte till men vi var fram tills idag när vi skulle äta lunch vart på Margaretegärde. Men jag hoppas vi har de allra mesta på Sinclair för jag älskar ju den skolan, därför jag valde den liksom. Men jag gillar ju Margaretegärde med. Även fast skillnaden mellan dom två skolorna är rätt kraftig! På Margeretegärde är de jätte tyst och alla är jätte tysta och jobboar flitigt även i korridorerna. Medeans i Sinclairs korridorer hör man pianon, folks som sjunger och spelar från olika salar, radio i högtalarna och de är inte alls tyst! Vilket är mer min stil eller vad man ska säga ;) 

Nu ska jag sätta på en film, luta mig tillbaka i sängen och ja kanske rent utav somna en stund.. Ha de bra!
 
Bilden är på en teckning jag ritade för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0