äntligen

Idag har jag haft en såndär "inte göra nånting alls" dag. Jag hasade mig upp ur sängen när klockan var så mycket som nästan två, kollade ut genom fönstret och såg med förvåning att de var blå himel och strålande sol! Då ångrade jag att jag inte stog upp några timmar tidigare... Min första tanke var att skynda mig ut med solstolen i högsta hugg för att hinna sola några timmar! Sagt och gjort. Jag gick ut och satte mig och kom in nu för en stund sen. Var nästan skönt att ligga i den gassande solen och svettas! Har inte gjort de sen den fösta veckan på sommarlovet typ. Fick iallafall se huden bli lite brunare, och när jag kom in så ser jag att jag som vanligt... Är näst intill svart på magen! Varför bli de så!? Nån annan som har så? Haha jag bli inte så brun på ben och lår, men på magen! från bekini-linjen och upp en bit blir jag nästan svart! Eller ja väldigt väldigt mörkbrun! Idag var de inte lika illa som de brukar. Men de kan vara brutalt ibland efter några timmar i solen! Konsigt detta... 
Jag var iallafall tvungen att gå in nu för om en timme ska vi åka till några släktingar och fira en 40.åring :) Ska bli kul! Vi ska äta middag där så jag har inte ätit annat än frukost när jag vakna, börjar känne mig hungrig snart...

Bilen är från midsommar på vårt fina plomon-träd :) Då var de funnt av massa blommor, nu är de fullt av massa gröna omogna plomon! De är helt tätt så nu väntar vi på att dom ska mogna och vi kan gå ut och äta :) Mums♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0