allt på samma gång

Hej på er! Har haft ett super gött dygn med mina fina vänner :D Vi har pratat en massa, skrattat så vi har haft ont i magen, eller var de för all mat vi åt? För vi tryckte i oss så mycket tacos som fick plats! Och vi har badat och bastat tills klockan var midnatt, sutit uppe i sängarna till fem i morse utan att känna oss ett dugg trötta! Sen idag har vi sovit länge och sen när vi väl kom utanför stugan så har vi fottat i timmar! blev väll 1000 kort tror jag innan vi gav oss för att packa ihop allt och åka hemåt. 
Saknar er redan!! :( Kommer ju bara se Maria varje dag, Elin och Johan blir mycket mer sällan :( Ååh! Men vi har haft jätta mysigt och kul iallafall och de är huvudsaken :)

Och vad händer nu då? Jo jag sover själv hemma inatt, skönt! Ensam är bäst :) Men de känns inte så bäst just nu dock :( Börja känna mig konstig i halsen i morse, eller ja kanske lite igår med! Så de känns som en förkylning, faan! Var taken som kom då, förkyld nu när skolan precis ska börja? Kul.. Och nu när jag kom hem så började jag känna mig nästan febrig.. Riktigt ont i huvet och hela kroppen ropar feber fara! Ännu mer faaan... Feber till skol-starten, kunde ju inte komma mer passande!? :( 
Ska ta en varm dusch nu iallafall, ta på mig varma kläder, lägga mig i soffan, sätta på en film och vila! Imorgon blir de ingen vila... Ska först jobba på städ jobbet för sista gången i mitt liv och efter de ska jag till Rabbaldshede (stavning) marknaden med Evlina och Amanda i några timmar. Så får se när jag kommer hem!  

Hoppas ni alla mår bra! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0