tagga tagga

Äntligen hemma! Och är äntligen klar med packningen och förberedelser för imorgon! Så NU ska jag kolla på film. 
Har vart en lång och bra dag. Vart som sagt på Torp med snyggingarna Jenny och Anna! Fick tag på de jag ville, en  topp tills imorgon kväll och smycken! :) Visar de på söbdag eller nåt för just nu orkar jag verkligen inte, haha lat!

Ska bli så sjuuukt kul imorgon! :D tagga tagga! Ser verkligen fram emot en riktigt rolig dag på cykel med över 1000 andra cyklister runt Bullaren! 
Men för att orka ha så kul, behöver man sova ;) Så nu ska jag kolla lite på film och sen ta en good sömn! Vet inte om jag hinner blogga imorgon innan vi åker bort för att ställa oss i kön, förmodligen inte... Så ni får sova gott inatt och ha de bra imorgon :) Så skriver jag antingen imorgon eller söndag när jag kommer hem. Kameran är givetvis med hela dan och kanske kvällen med :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0