fashiolista | tumblr


MIN TUMBLR BLOGG/SIDA
Ja jag ville bara informera om att jag har blivit medlem på dessa två sidor! Den översta, Fashiolista är en sida där man samlar alla snygga plagg man hittar på nätet! Hittar jag en snygg tröja på H&M så kan jag "gilla" den och sen kommer den upp på min fashiolista "sida". Väldigt smart! Och sen kan man ju följa och få insiration från andra som också har sidor med alla deras favorit saker. Och även gilla dom sakerna. 
På fashiolista heter jag ffanny, men kunde tydligen inte länka de... Är ni medlemar eller vill bli kan ni söka på de iallafall

Sen har jag blivigt medlem på Tumblr, fattar typ nada (blev medlem förut nu ikväll) Men jag jobbar på de! Börjar fatta lite saker nu, fått ordning på min tumblr "blogg" eller "sida" nu iallafall :) Tumbler är ett ställe där man kan ha en blogg där man lägger upp foton, filmer. Det är liksom ingen sån här blogg där man kan skriva vad man åt till frukost och vad man gjorde efter de och efter de. Tumblr är bara till för bilder och knappt någon text alls till inläggen! Man kan ju då ha olika fotobloggar, om man bara lägger upp bilder på mat, bara på barn, bara på mode, a ni fattar! Jag tänker lägga upp bilder jag själv tagit och inspirations bilder jag hittar lite här och var! lite blandat alltså. Spännande vaa! 
Här är min tumblr blogg Så nu kan ni ju kika in där och kolla på alla bilder!! Puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0