skönt å vara hemma

Hejhej! Hur mår ni denna lördag? Hoppas ni mår toppen! :) 
Kvällen igår var bra!! Massor av skratt, musik och..... massa annat ;D somnade två inatt (tror jag) så var ju inte farligt sent! Och idag har vi inte gjort så mycket, öppnade ögonen vid åtta och var ju inte på topp kan jag ju säga.... Haha och de första jag ser när jag öppnar ögonen är MTV på teven som vart på heeela natten! Bra... Halvsov lite till och sen åkte två av killarna hem vid nio. Sen nån gång där så hade alla vaknat och vi låg i soffan och kolla på tv ett tag. Och ja! Sen åkte två killar till och de var bara jag och Sonja kvar. För mamma kunde bara hämta mig halv tre :) Så vi städa sen åt vi och kolla på tv. 
Och nu är jag hemmaaaa och har duschaaat! De första man fick höra från mamma var: är de du som luktar konstigt!? Så ja jag duschade direkt jag kom hem ;) Skönt som fasen vare!! 
Det var tydligen fest hos Sonja ikväll med, men vet inte om jag ska dit. Fick nog igår.... ;) Så ja!

Nu ska jag röja lite på rummet och sen ta de lugnt. Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0