skin skin som den sol du är!

Ja nu ska jag egentligen gå och borsta tenderna och sen sova, men jag bjuder ändå på ett inlägg :) Vart upptagen hela dan. 
Åkte då till Johan son gick jag tipspromenaden men han och hans familj :) Trevligt! Sen stanna jag hemm hos han till ca 4, vi givk ut och fota ch så men dom bilderna kommer imorgon! :) När jag kom hem var de raka vägen ut och köra in ved med Albin.. Kul! Blev kvar där i några timmar tills vi till slut var klara med det! 
Och nu har jag sutit några timmar med en uppstas som jag precis skrev ut :) Den hanldlade om drogen GHB. Hoppas på bra betyg!

Nu ska jag sova annars är jag död imorgon! 
Ska till klädprovning inför Fjällbacka morden, ska vara statist fredagen den 13 men imorgon är det klädprovnig och annas, spännande. Och när jag kommer tillbaka är det bara engelska som gäller! Har endast egenlska nu i tre dar som förberedelse inför nationella i engelska direkt efter lovet, panik bara jag tänker på de... 

Efter skolan imorgon blir det också gymmet med farmor! Så får se när jag är hemma och kan blogga :) 

Sov så gott så önskar jag er en god måndag imrogon.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, du jag undrar bara vart det var du var på klädprovning? För jag ska göra det imorgon och vet inte riktigt vart jag ska:)

2012-04-22 @ 18:05:59
URL: http://ninnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0