redan som mycket liten föddes jag


Ja då var snart även denna dagen förbi! Inte gjort mer än att vara på gymmet, mamma skulle på ett möte i samma hus som gymmet så de passa bra att jag gymma när hon var där! Tog dock 2 och en halv timme innan hon var klar... 
Nu ska jag äta och sen kanske åka till Meckan och träffa folk :) En stund iallafall! 

Nu sitter jag och snackar lite med Amanda, om allt och ingenting! Glöm inte att gå in på hennes blogg!!

Bilderna ovan är en massa inspriations bilder! Sånt som jag sitter och kollar på hela nätterna! Vill bara skffa ett sånt liiiiv!!! NU! Gud jag älskar det! 

Bilderna är hittade på Tumblr, som jag fattat de som är en "grundsida" till massa bloggar och hemsidor med massa underbara bilder. Så ta en kik där om ni är intresserade.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0