puss och kram tortering!


Hej på er. Herregud morgondagen smyger sig allt närmare med alldeles för snabb fart!! Sutit här i soffan en stund och myst med Linnea, massor av pussar och kramar! Och mycket mer ska de bli! Usch vill inte åka.. Jag är dessutom Linneas bästis nu! Inte vill jag skilljas från henne!! 

Jag märker att jag pratar på ett annorliunda sett nu efter några dagar i Sundsvall. Dom har ju sin egen dialekt och efter ett par dar så får jag in de när jag pratar, känns lite fåningt ibland och jag kommer på mig själv hela tiden! Så om ni undrar varför jag kanske skriver lite konstigt, vet inte om jag gör de men om! Så är de för att jag vart här i några dar ;) 

Idag fick jag låna Gregers kamera, han trodde att jag skulle gilla de! Har ju ingen system kmera själv så jag kan ju i pirncip ingenting alls om systemkamror. Men det är kul att lära sig! Greger har haft en liten kurs med mig om exponering och sånt (tror jag de hette), så bilderna ovanför har jag tatt idag, inga mästerverk men aja :) jag har haft å göra lite iallafall :) 

Nu ska jg umgås lite med en krabat som kom springandes här! Lite mera kramar, snart är de grillad mat också :D 
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0