och jag älskar er obeskrivligt

Nu har alla åkt hem och jag är jätte trött! Inte för att de vart utmattande men ;) Ska bli skönt att sova nu. 
Vi har haft de trevligt iallafall. Som alltid! Har inte träffat alla på samma gång på hur länge som helst! Dom tre älsta tjej-kusinerna har jag nog inte träffat sen julas, ett tag sen.. 
Jag älskar dom alla så oerhört mycket!! Jag älskar hela min släkt så sjukt mycket! Detta är ju då dom på mammas sida, hennes två systrar och deras bran också mormor och morfar med :) Alla är jätte roliga och verkligen underunderbara! Ja ni fårstår ju att jag gillar dom. Något jag tycker mycket om med dom på mammas sida är att vi alla träffas med gämna mellanrum, varje gång någon fyller år så träffas vi! Och på jul och så med :) Vi kan åka iväg på saker och så allihop. Det tycker jag är riktigt bra! Så man inte liksom aldrig träffar dom.. För på pappas sida är de dåligare med de.. Ja jag var ju i Sundsvall nu och träffa kusinerna där som jag träffar två gånger om året typ och dom andra kusinerna på pappas sida träffar jag i princip aldrig... Tycker de är väldigt väldigt tråkigt!! För jag älskar ju dom också och vill ha kontakt med dom alla!  
Men ja på kalaset nu hade vi trevligt iallafall. Vi åt lite tårta och satt och prata :) Skratta endel också! 


Hoppas eran helg har vart bra! Och att eran vecka blir bra. Vi hörs imorgon eller nåt :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0