jag vill de så mycket så jag blir helt till mig

Sitter på mitt rum och päser mer än vad jag borde! Lyssnar på musik och ska strax kolla på karatefylla har jag bestämt! Ska inte göra NÅNTING idag! Baaara ligga i sängen och ta igen mig. Inte för att jag gjort något jobbigt... Men ändå :D 
Dagen har vart bra! Inte mycket att säga så faktiskt. Vnliga lektioner och så. 
Fint väder bjuds de på med! Haha regnat och är soligt om vartannat, kan aldrig betämma sig.... 

Nu ska jag fortsätta med ingenting! 


Jag vill, de vet jag. Men hur jag ska komma dit, vet jag inte... Jag vill de så mycket att jag nästan inte är mig själv för jag vet inte vad jag ska säga... Jag vill de alldeles för mycket. Och jag vågar inte ens försöka tro på de... Det är för långt borta, du är får långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0