jag tycker synd om dom som levde då

Bjuder som ni kanske ser på massa fina bilder från igår :D Johan som fotat och jag som redigerat :) 

Dagen har vart.. Inte som andra måndagar! Var ju på klädprovning på Tanumstrand vid tio typ :) Hahahahahaha kan väll inte annat än att skratta åt allting... Ni skulle bara sett hur fin jag var i en 80-tals outfit, super läcker!!! Nej jag vann faktiskt till och men piset för fulast outfit i den gruppen jag åkte med i... Hahahah jag tycker synd om dom som var tvungna att genomlida denna period då man såg ut så asså!! Hahah shit.. Kläderna var ju hemska många av dom, liksom håret och den fantastiska färgen på ögonlocken och kinderna.. AS LÄCKERT!!! 
Får dock inte publicera en bild på hur jag såg ut fören filmen har kommit på bio, vilket är om typ ett år. Men jag lovar att lägga upp en bild då! Om inte annat kan ni ju kolla på filmen, ni har ju en bra andledning ;) 
Från detta spektakel till vardag! I skolan hade jag engelska i några timmar och sen när engelska dagen avrundades hade jag en vanlig engelska lektion, gött! -.-, och efter skolan gick jag till gymmet med Eskil och Eric :) Gymma lite med farmor, lite med dom. Lite styrketräning och ett tag på springbandet och till sist några tag i stakmaskinen ;) Sen bar de hemmåt! Gött å ha tränat. 

Nu ska jag njuta av lugnet och den ljuva musiken (maskinens nya platta) 
Ha de underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0