jag kommer alltid vara den som gått från väldigt kär till obeskrivligt ensam

Nu är det strax dax dör läggdax. Duschat och klippt mig så nu är de avklarat iallafall! Lite kvar av packningen med.. Jag är verkligen usel på att packa!! Sjukt.. Kan ju inte bara ta med lite, nejnej hur mycket som helst ska de vara -.- Orkar inte! Men nu ser de väll ut som jag snart har fått ihop de mesta iallafall.
Imorgon åker vi vid sju, så får väckas typ 6, TAGGA!? Haha har 11 timmar på mig att sova ikapp som tur är...

Har gjort nåt tidsinställt inlägg som ni kan ta del av i morgon och på lördag :) Har med mig datan så kanske bloggar när jag kommer fram imorgon kväll om jag orkar. Ska försöka att blogga lite grann iallafall! :) Och om de skulle vara nåt skärskillt så jag inte kan blogga så önskar jag er glad påsk. 

Rubrik ur låten "väldigt kär obeskrivilgt ensam" med Linnea Hennriksson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0