inte bara vi som tyckte om de

Har vart fantatiskt väder hela dagen! Verkligen underbart. Har blåst lite gann men inte överdrivet mycket ändå :) Tipspromenaden gick bra! Jag satt och skrev upp alla som kom och skulle gå, och rättade allas svar när dom kom tillbaka. Och alla var väldigt nöjda med rundan dom gick, gick den aldrig själv men de är otroligt fint i skogarna där. Så förstår dom mycket väl. 
När alla hade åkt hem och allt var klart så la jag mig av nån konstig andledning på altanen, förmodligen för att de var varmt! Och jag somnade... Blev dock inte brun eller fick färg för jag låg med långa jeans och en trocktröja, men de var riktigt varmt och skönt! Har frusit hela dan... Gör de fortfarande! Men ska gå ut och gå en sväng nu så kanske jag får upp någon värme. 

Bilden är från Älgemon idag, älskar att gräset är så grönt efter alla dagar med regn som vart! Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0