ingenting kommer, ingenting som kan, inget kommer stoppa mig

Rubriken är från "ingenting som kan stoppa mig" med grymma Maskinen! Lever väll med deras nya låtar kan man säga.. Dom och "114" med The Majority Says, som bland annat är med i en reklam på tv4,den försvinner verkligen inte från min hjärna och ja det underlättar ju när låten är grymt skön! ♥

Tetern var jätte bra! :D (för att vara 4-6 klassare) Mina två småbörder skötte sig jätte bra! :D Jätte gulliga var alla och jag skrattade ju ett antal gånger! Haha jätte kul att se verkligen! Alla var super duktiga! :) 
Satt ju också då med Johan och ja haha vi är ju SOM VI ÄR... Viskade väll med varandra närstan precis hela tiden? ;) Haha! 

Nu ska jag sova, trött som aset.. Ursäkta ordvalet där ;) Är väldigt trött iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0