i will fly with you


Halloj, då var de inte mycket kvar av den här dan heller. Efter jag hade jobbat åkte jag, mamma och David till Munkedal för mamma skulle köpa en schäslong som hon hade kollat på. Väldigt fin var den! :) Sen åkte vi inom mormor och morfar en snabbit och in på affärn och köpte räkor också :D så har precis ätit de :) Gott!! 
Nu väntar en lung kväll tror jag :) Inget planerat, skulle vara kul om de hände nåt men man kan ju bara hoppas :) 

Ja juste skulle dra kort om igår, sa jag inte de? Aja! Filmningen gick bra! Lite långdraget var de men det gick. Fick även stå och hoppa hopprep i hundra år.. Dom filmar ju varje scen typ tusen gånger.. Många gånger iallafall... ;) Men det gick bra och jag kommer ju garanterat vara med i tv när filmen/serien kommer ut! Hehe
Och ja sen efter vi filmat klart och allt åkte jag hem till Lisa med Sonja också. Gjorde oss iordning en stund sen åkte vi till Elsa och festaaaa! Massor av folk och det var kul! :) Så nänge de vara.. Åkte hem kl tio för pappa kunde inte hämta senare. Tråkigt men sant.. 

Det var dee! Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0