Viktigt inlägg! förändringens tid är kommen.


Yes. Jag funderara lite över min blogg.Jag har ju en blogg för att jag själv gillar att ha en blogg! Såklart. Jag gillar och fota och skriva och så :) Men vad vill ni att jag ska blogga om? Vad vill ni att jag ska trycka lite extra på? Vill ni att jag tar mer bilder? Gillar ni ens mina bilder? Tycker ni de är kul eller inte alls intressant med mina insperationsbilder från nätet? Vill ni ha mer eller mindre mode snack och sånt mode jag gillar? Kläder, prylar och sånt. Eller vill ni ha mer känslomässiga inlägg om världen, människor och min syn på världen? Som min blok handlar om för exempel. Eller vill ni att jag skriver om skolan? Som, vad har jag gjort idag? Vissa tycker sånt är tråkigt att läsa om, vad tycker du? Jag går i nian och bor i skogen. Ska jag skriva mer eller mindre om min vardag? Eller vill ni ha något annat som ni tror jag är kapabel till att bjuda på? Jag är pepp på de mästa men just nu känner jag att jag bara irrar runt i min egen lilla värld utan att riktigt tänk på vad folk egentligen gillar! Det är ju trots allt bara ni som kan svara på de.
Jag gillar att blogga! Men att blogga för folk som gillar de är ju en del i de! Och ni som följer mig vet ju vad som jag brukar bjuda på. Men vad skulle ni velat ha mindre/mer av? Vad är ni väldigt trötta på och vad vill ni sermer eller nytt av? 

Släng en kommentar eller skriv till mig på min mail eller facebbok eller vad ni nu kan nå mig. (mail: [email protected])
Förändring ger med sig bra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0