hej världen!


Jag och Amanda har vart vakna här ett tag, Amanda vakna vid typ 6 och har vart vaken sen dess, jag somnade om till typ halv tio :) 
Kvällen igår var väldigt blandad! Började hemma hos en kille mitt i skogen (alla här bor ju i skogen men) vi var där ett tag, prata med dom som var där med de var ingen direkt fart... Tråkigt :/ Sen fixade vi oss till Strömstad och där var de mer liv! Vi var utanför cod med massa bullingar och prata och sååånt! Kolla på alla norskar som ska ta studenten och gör russ hette de ;) 
Sen åkte vi med min kompis storebror som var så snäll och körde hem oss när Amanda TILL SLUT gick med på att åka hem... Haha rörig kväll men kul vare! 
Nu ska vi ta en promenad tänkte vi i de fina vädret vi väntat så på :D

Ha de bra så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0