glad påsk

Hej på er alla! Hoppas att aran påskafton har vart bra och ni ska inte snåla med godiset! Alla kommer ju rulla fram imorgon så kör på bara!! Jag sitter själv här med ett påskägg brevid mig, dock är de nästan inget godis i.. Ska fylla på snart :) Men jag har något myyycket bättre och sötare än godis bervid mig! En liten gullig underbar kusin! Vi sitter här och kramas och gosar för fullt! Finns de nåt bättre!? ♥
Vi har haft en bra dag också :) Först åkte vi till en stuga och fikade (först bilden). Var där en liten stund och sen åkte vi till havet och gick en liten promenad :) (dom andra bilderna) Härligt!! Och sen så körde dom mig till Birsta City som ligger några minuter utanför Sundsvall, det är Sveriges näst största shopping centrum så dom tänkte att jag ville kolla in de ;) Vilket dom hade heelt rätt om! Så jag gick där i nån timme medans dom andra åkte ham och gjorde mat. 

Imorgon ska vi till ett badhus allihopa :) Kommer bli kul! 
Men nu ska jag fortsätta att umgås med Linnea här :)

Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0