en skär torsdag

Haha typiskt.. Här har man tagit på sig rosa läppstift (det är ju SKÄR torsdagen idag, passande va!) också ska men dela med sig av detta också blir läpparna typ röda på kort? Aja jag har iallafall ROSA läppstift, för det är SKÄR torsdagen! Bra då är vi på de klara med varandra. 

Otroligt gött med påsklov nu!!! Längtat hem till ledighet hela dan! Om nu så är jag äntligen hemma! Borde börja packa nu på direkten (egentligen), men lat och seg som jag är så har jag inte ens tagit fram väskan.. 
Jag ska till Sundsvall imorgon, till mina underbara kusiner! Den älsta är väll 9 tror jag och en yngsta är kanske 5 (haha braa koll jag har...) Dom är iallafall ur gulliga och det ska bli så kul att träffa dom! Längtat länge nog nu! Var 5 år sen vi var där sist... Dom kommer ju hit på jul eller nyår och en gång på sommaren varje år men det är många månader imellan! Tur att facebook finns ibland asså! Deras föräldrar är nämligen bra på att uppdatera där ibland :) 
Men ja de jobbiga i allt är ju att det tar 11 timmar dit och sen elva timmar hem... Rolig dag imorgon med andra ord! Men de är värt de kan jag ju säga. 

Nog om de! Kommer ett inlägg sen med massa ditaljer från mitt hus här jag bor, mammas alla skönheter fick jag mig tid att fota lite :) Så vänta bara! 

Dagens: 
Topp - Gina Tricot
Kofta - Gina Tricot 
Halsduk - Gina Tricot
Jeans - H&M
Skor - Skopunkten
Örhängen -  ?
Klocka - Ur&Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0