det var hänget som var roligt! inte de vi var där för..

Kom precis hem och ser väll knappt vad jag skriver för mina ögonlock bränner av trötthet!!! Dessutom har jag inte haft glasögon på hela dan för dom skulle jag ju tvunget glömma hemma, såklart! -.- Så då blir ögonen helt cp och jag får ont i huvte, gött mos! 
Men ja skolan var inget speciellt. Men efter skolan gick jag och Maria till B-hallen en stund jag var med typ 5 min på radio panelens bandning sen stack jag och Maria till stationen och sen vidare till Uddevalla. Var där vid fyra och då kollade vi in Sinclair. Gick runt där med en musik lärare som visade massa klassrum. Sen så kom vi till media platsen och jag vill ju gå de (ändrat mig från teater) berättar allt de en annan gång en annan dag! Iallafall! Vi stod där och lysna på en lärare i film som babblade på i jag vet inte hur länge! År och dar kändes de som.. Vi kom liksom inte där ifrån.. Men tillslut så! Då gick vi och kollade på radio lite och sen pratade vi med en sån där..... Vad de nu heter! Syo eller nåt liknande. Som har koll på allt på gymnasiet iallafall!! Så fick lite klarhet iallafall. Skönt! Men har fortfarande endel oklart.. Men de kommer bli braaa! Jag är possetivare än Maria iallafall.... Hon vill ju heldre ta livet av sig än att börja gymnasiet (överdrivet) tycker synd om henne! Men jag kommer vara med henne. Inte samma linje men samma skola iallafall... Och hon kommer klara de fint!
Sen var vi väl klara vid lite över fem, så vi åt och prata,prata,prata,prata och pratade. gick i några äffärer, gick tillbaka och köpte glass och sen gick vi till stationen efter 7 och åkte tåget hem 8, och pratadeeeeee massor! 
Älskar dig Maria! Det var du som var rolig, och inte gymnasiet ;D även fast det var viktiga saker jag fick reda på, men Maria bara kände ångest.... 

Hahaha skrivit en massa om typ bara några timmar, bra!! 
Nu är jag lite glad för att jag precis fått årskort-gratis-sma av pappa! Vart utan fria sms sen i morse nämligen.. Jobbigt liv.... ;) 

Nu ska jag sova, imorgon är det nationella i Engelska. Mitt liv kommer gå under, jag kommer säkert bryta ihop, få panik, ig på provet och i engelska och sen kommer alla hata mig och främst min enegslak lärare och jag kommer aldrig förlåta mig själv, kommer dö och ni fattar inte att det finns lite allvar i de!! För så hemskt är de och jag skämtar inte. 
Jag somnar med panik, vaknar med självmordstankar och somnar med paniken igen. 

Hoppas ni ska sova gott!

photo: Maria by Matilda.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så duktig jag är på att läsa bloggar då (a)

Jag älskar dig också Fanny, så otroligt mycket!

Älskar när man liksom är med någon och bara kan sitta och prata om allt mellan himmel och med den personen. Otroligt go eftermiddag/kväll! Får bli fler sådana! <3



Jorå, det blir allt bra med gymnasiet. Vi har ju iallafall varandra, förhoppningsvis, om jag inte dör i sömnen eller sådär någon dag innan... :p

Neerå. Love ya' <33

2012-04-23 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0