det lönar sig!


detta bervet trillade in i min brevlåda idag :D jag var ju för att tag sen (rätt längesen känns de som) i Udevalla och pratade om hur de var att skriva en bok för några sjuor där. Och idag fick jag "betalt" :D haha hade inte ens räknat med att få de så de var ju super roligt :D 200 kr att handla för på Torp kopcentrum tycker jag är väldigt bra faktiskt! 
Gjorde mig lite glad! 

Annars så sitter jag här på mitt rum halv död efter passet på gymmet idag!! Var med på Bodystep och guuud va svårt de var! Första gången för mig så ni får vara förstående! Massa steg och de skulle gå snabbt,snabbt,snabbt! Haha men trött och svettig blev jag och de var ju liksom meningen :) Gött slutkörd!
Och skolan har gått bra idag :) Lektioner som vanligt och inget konstigt, ni ska få se en sak sen som jag gjorde på bilden som jag gillar! 
Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0