det går bättre.


En riktigt lång dag har de vart!.. Jätte trött.. Först konditionstest på morgonkvisten, mumsigt! Skulle så vart OM jag hade pinat mig upp till ett MVG men nejdå!! Jag skulle tvunget falla ihop när de var tre "poäng" kvar, vafan!?!?! Jag var iallafall den sista tjejen kvar på golvet och sprang och det är jag glad för, det trodde jag inte! Men attans vad de stör mig att jag inte tog MVG.. ÅÅHH! Men vi ska ha ett till test före skolavslutningen och se förändringen, hoppas på bättre då.
Sen så var jag i Strömstad på sjukhuset på möte, hann med alla bussar och tåg den här gången iallafall! 
Och sen gick jag till B-hallen, prata med några, diskuterade tumblers med Felicia och så :) Trevligt! Och vid 5 tiden gick jag till gymmet och var med på ett Bodybalance pass, ootroligt skönt var de! Blandning mellan yoga, tai chi och pilates, ni hör ju själva! underbart. 

Så nu har jag duschat och så, en jääätte varm dusch var mer än rätt kan jag säga. 
Hoppas ni haft en bra måndag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0