det är ju bara en stämpel som visar om man är dum i huvet eller inte, inget mer?

halsduk: Gina Tricot || linne: Vero Moda || skorta/lång bluse: Lindex || svart kjol: H&M || ring H: H&M V: Ur&Penn || klocka: Ur&Penn || örhängen: Gina Tricot



Hej på er och ja jag uppdaterar sent idag med. Fyfan vilken dag. Började med att jag ville dö när jag vakna, go morgon ångest!! Sen så genomled jag ju läsförståelsen, inga synliga tårar hoppas jag!! Men jobbigare får man leta efter.. Kan ju bara hoppas på nånting bra resultat, fan. Sen så var de hörförståelse nästan direkt efter, gick bättre än läsförståelse men inget gick ju bra så... Fan. 
Men ja ett betyg är ju som sagt bara en stämpel som visar om man är helt dum i huvet och inte fattar nånting, helt totalt dum i huvet. Inget farligare än de?
Sen mådde jag dåligt och hade huvudvärk! Så sjukanmälde mig och åkte hem med tidiga bussen. Men Maria och Elin muntrade upp mig innan jag åkte, älskar er otroligt!! 
Sen åkte jag bara hem, och började plugga tills imorgon, somnade väl tre gånger med boken för ögonen men ja nu har jag iallafall gått igenom hela Buddhismen och Hinduismen!!!! Äntligen, Nu är de bara att klara provet imorgon då. Nervös som ja, fan! Varför lägger man de största och svårste provet i SO dagen efter de svåraste NATIONELLA provet av alla!?!?!?! Fattar inte... 
Nu ska jag gå och lägga mig och sova, det ända jag tänker på är hur fruktansvät jävla skönt de kommer kännas efter so.n imrogn!! Och de ska jag fira med lite party på kvällen. 

Vi hörs imorgon. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Var gärna med i Dagens blogg hos mig, hade vart skoj ! :D

& du hade gjort mig såååååååååå glad denna regning och tråkiga torsdag.

här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-11.html#comment

Pussis sötis :)

Hemskt ledsen om du inte gillar sånt här, eller om detta råkas skickar fler än en gång till dig!

2012-04-19 @ 22:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0