boyfriend pants

Linne : Ullared || Byxor : Bik Bok || Ring : Glitter || Klocka : Ur&Penn
Photo: Av mig, på mig. Plats: Älgemon.




Sitter här ensam hemma och njuter! Kom hem från Älgemon vid lite över sju och då har jag duschat och gjort iordning lite här inne på rummet :) 
Amanda åkte vid två och vid tre åkte jag till Älgemon, tog lite kort och så. Sen åkte jag hem för att hämta två saker som mamma glömt, haha fick inte igång moppen när jag skulle hem... PINSAMT! Ännu mer pinsamt när lillebror fick komma med hans moppe och fick igång den på första försöket... Som de kan gå! 
Åt iallafall middag på Älgemon. 

Sitter just nu och pratar med Amanda på skype, men ska bege mig in till tevan snart tror jag :) 
Hoppas eran lördag är toppeeeen!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0