be a good person


Halloj på er. Haha så tråkigt att bara skriva hej hela tiden.... ;) Halloj låter roligare! 
Har ni de bra eller!? Vet inte om ni har dåligt väder där ni är men här på västkusten är de piss väder... Regnat större dalen av dan, iallafall eftermiddagen. Tråkigt :/ det är mysigt dock! Tycker de är jätte mysigt med regn! Men alla ser så ledsan ut av regn och man kan inte gå ut i ett underbart väder och typ gå eller nåt... Ingen höjdare i regn... :/ 

Min dag har vart bara iallafall! Fokus på nationella på ALLA lektiner nu! Väldigt utmattande men det är bara att bita ihop! Vafan typ en månad kvar till sommarlov!!!! Otroligt sorgligt men ändå skönt.. 

Efter skolan så var jag med Amanda mellan 3 och typ halv 6! Vi hade de bra :) Roligt att se henne. Sen åkte jag hem med farmor :) 
Nu ska jag bara ta de alldels för lugnt och tumblra heeela kvällen!

Ni får ha de braaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0