aldrig vart piggare...

Haha ser jag inte jätte pigg ut!? Fy... Åkte hem tidigt för jag har ont i huvet och är sjukt jävla pissigt trött!! Orkar inte. Vill verkligen bara försvinna ett tag!! Alldeles för mycket nu. Denna veckan är de jätta mycket. bla engelska nationella som jag inte kan sluta tänka på och sen även de viktigaste provet någonsin i so. Relion om hinduism och budismen. Jag kan inte alls mycket för jag har knappt vart på lektionerna för att det har vart så sjukt mycket annat just dom lektionerna som jag alltid behöft och vart på. Fan. 
Känner att livet är rena motsattsen till uderbart just nu. 
Nu ska jag gå in i soffan, sätta på en film och beräkna att somna fantastiskt skönt ett tag! Medans jag gråter lite för de oerhört depprimerande vädret, vafan!?!?!? Snö i april!?!?! De ballar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske borde plugga i stället för att se på film om du har så mycket prov du är orolig över denna veckan!

2012-04-17 @ 11:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0