@365 days

Hejhejhej! Tänkte skriva välkommen nya veckan men så kom jag på att de faktiskt är tisdag idag ju! Bara två skoldagar kvar och sen påsklov med andra ord :) Gött!! Längtar till Sundsvall! Men mer om den resan kommer :)

Dagen har gått bra, enegelska hela dan och ja de går bra :) Även fast jag är nervösare än någonsing för nationella!! Vill dö 

Nu ska jag äta och duscha, sen åka och kolla på en teater som små bröderna har gjort i ihop :) Men dom ska visa upp den på stora scenen på Bullaregården om jag inte fattat fel,  spännadee! Ska bli roligt! 
Ni hör mer av mig när jag kommer hem förmodligen :) Hade. 

För att komma till 356 days blogg klicka på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0