30 april 2012


Glad valborg på er alla :) Hoppas ni alla kommer få en bra kväll! Haha min är fortfarande osäker... Först skulle en till en kille utanför Tanum med trevligt folk, men han som skulle ha de ställde in... Tråkigt! Sen nu så skulle jag till en annan kille utanför Tanum, men nu fick jag besked om att de inte heller gick! Också väldigt tråkigt! Så ja nu ska jag cykla till Klagerödsberget i vanlig ordning på valborg och kolla på fyverkerier! Mysigt de med, bara de att de inte kommer vara nästan någon ni min ålder och ja, inte så jätte kul! Men de är alltid något :) 
Hahaha såååå onödig info ni har tagit in nu!! 

Och idag har jag vart i Grebbestad och handlat, sen vart på gymmet och solat och sprungit och lite sånt, duktig jag är! 
Vi hörs :) Ha de underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0