Wednesday

Hej på er. Idag har jag verkligen haft fullt upp! Först skola med ett litet avbrott vid 11 pga att såkallat möte (skriver inte här vart och med vem och vad de gällde här) Sen efter skolan hade vi plojfoto! :D de var super kul! Lägger upp bilder i nästa inlägg! :) Sen var jag en stund i B-hallen och sen gick jag och Maria till körskolan för att plugga inför AM kortat :) Sen hämtade mamma och pappa mig precis efter. Man fick tydligen inte reda på hur de gick i rätten idag?.. Det beskedet kommer inte förens om 2-4 veckor.. Men mamma mådde väldigt dåligt. Hon har inte sagt så mycket mer än att de var hemskt och jobbigt.. Att tanterna från försäkringskassan var hemska. Att hon grät och att de var den jobbigaste dagen i hennes liv.. Jag visste att de var så de skulle vara, att höra de fårn henne var en annan sak.. Hon bad oss bara om att om någon ringde så orkade hon inte prata med någon. Sen har hon bara luggit i soffan mentalt borta och halvsovit. Hon ser så liten och ynklig ut.. Så svag.. 

Ska lägga upp bilder nu från plojfotot! Puss och kram
bild från kandeedrawings.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0