Vart tog allt vägen?

Asså de är fan oktober om två dar eller nåt!?De va ju nyss augusti!? Förstår ingenting om var allt tog vägen? Jag började ju nyss skolan igen!? Men de var tydligen nästan två månader sen? 
De går fööör fort! 
Dagen idag har vart bra iallafall, showbiz och allt ju!! :D börjar likna nåt faktiskt! :) 

Nu ska jag snart äta sen får vi se! Om de kanske blir en joggingtur :) Känner mig nästan tvungen när de inte regnar.. Haha

svart tröja: Cubus, svart kiol: H&M, leggings: Bik Bok, klocka: Ur&penn, smycke: Albrekts Guld
Nu ska jag åka bort och kolla på en fotbolls-match som min bror deltar i ;) Mest med brist på annat..

Kommentarer
Postat av: Amanda

höhö jag har sådana leggins fast svarta ^^

2011-09-29 @ 18:35:50
URL: http://thesoulweeper.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: därför jag har dom ;)

2011-09-29 @ 21:15:47
URL: http://thesoulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0