Tuesday

Hej på er! Sitter i min säng och hör på skit vädret som drabbat oss här i västra götaland kraftigt.. Är riktigt trött på blåst och regn varje dag nu.. :( Fy! Hur har ni med vädret?
I övrigt har dagen inte vart den bästa! ;) Började skoldagen med huvudvärk! Var trött och ville åke hem, men! Så kom jag på att jag hade hemkunskap sista lektionen, och den var ingen bra lektion att missa.. För jag skulle laga min måltid som jag planerat, och skulle jag missat den lektionen skulle jag kommit mycket efter.. SÅ! De blev inget åka-hem-och-ta-de-lugt eftermiddag för mig.. Men jag ska lägga mig tidigt ikväll! :) Så om en stund!

Ps. Detta inlägg har tatt hundra åt att göra...
Ps2. Bilden bjuder jag på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0