tv mys

Sitter nu i soffan mad mamma och pappa, hahaha alla i vår familj sitter just nu vid var sin dator, utam mamma.. Haha! Fin femilje-gemensakp vi har! ;)  Men jag och mamma kollar på massa saker på facebook, massa bilder jag har tagit från sommaren osv, så hon glider in halft med ögonen på min dator ;) Ska nog gå in mot mitt rum om en stund! Fast snart börjar Gästar de gester vilket jag vill se! Så jag stannar nog runt en timme eller två till ;)
Hoppas ni har en bra lördags kväll!
Shit kolla korten! Der är jag i 5.an, 6.an, 7.an och 8.an! Hahah jag har ändrat mig as mycket!! Liksom kolla bara från 5.an till 6.an! Från långt til suuper kort! de är skillnad mellan alla kort! 
Undra hur stor skillnaden blir till de kortat som tas nästa fredag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0