Tuesday

God tisdag på er, om man kan säga så när tisdagen redan är över? Aja, hoppas ni haft en bra tisdag iallafall! Min har väl funkat, hade utveklings-samtal kl tre till tjugo i fyra. Det gick bra! De känndes bra iallafall och pappa tyckte de gick strålande så ja, de låter ju bra!
När jag kom hem sken solen vilket den inte gjort vid den tiden en skoldag på väldigt länge! Så jag satte på min stora halsduken och gav mig ut på en friskande promenad i de fina vädret! Underbart ♥ Hösten är fin :) 

Nu har jag precis duschat och ska snart lägga mig och läsa :) Älskar boken "Vecka 36" har vara läst några sidor men är nu redan inne i den! Spänande. 

Outfit: 
prickigt linne: Vero Moda
svart linne: H&M
leggins: Vero Moda
Kofta: Vero Moda
jacka: London 
väska: H&M
halsduk: Gina Tricot
skor: H&M



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0