Torsdag

Hej på er! Kom precis ut ur duschen efter att ha vart ute på en lite.. regn-blandad-med-sol-jogging-tur ;) Sprang 6 km, under hälften spö-regnade de och åska, undera andra hälften sken solen.. De var ju inte planerat att jag skulle springa i regn! Bara såg dom stora svarta molnen.. ;) Och efter ungifär fem minuter på vägen så började de vräka ner! Och sluta inte fören jag kommit UT från grusvägen.. Och den där grusvägen var inte så himla mysig när den bara bestod av lera och vatten... Mina skor är as fina! :D.. Men ja sen när jag kommit ut på den större vägen som inte är en grusväg så slutade de regna och solen sken och jag såg blå himel.. 
Ny ska jag bara ta de luuugnt framför datorn resten av kvällen! :)



Kommentarer
Postat av: K A J S A

Jaaa, låten är helt underbar! <3

2011-09-01 @ 20:03:01
URL: http://kajsabragees.blogg.se/
Postat av: elin

Jag trodde först att det var svett. DAMN ;) :P

2011-09-02 @ 13:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0