Thursday

Hej på er! Här sitter jag och skriver med nymålade skrik-rosa naglar.. Funkar fint! 
Ja ni har ju inte hört av mig sen igår eftermiddag, kan ju säga snabbt va vi gjorde jag och tomaten Jenny! ;) Jenny färgade håret rött (därav namnet tomat) de blev as bra faktiskt! :) Sen gick vi ut och fotta lite utanför typ. Sen såg vi på bonde säker fru med annanas, coola och lite godis ;) Är de mini lördag så är de! Sen såg vi en film, tven cp så allt blev blått.. Inte samma upplevelse när allt går i blått liksom.. ;) Men vi syselsatte oss med facebook tills filemen var slut och vi gick och la oss :)

Och dagen idag har vart trög! Som alla tordagar är -.- Inget mer att säga om de! Nu ska jag kolla runt lite här, sen händer ingentign.. Har lite ont i ryggslutet, hmm undra varför de gör de en gång i månaden!? Jo ni fattar säker ;) Men vilken dålig taiming jag har ändå -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0