Bok Mässan

Hej! För er som bara såg ett inlägg här förut med bara bilder så var de för att jag hade brottom hemma och bara hann lägga upp bilderna så skriver jag till inlägget nu här hos farmor! :)

Dagen har vart toppen! Fast jag försov mig så jag bara hade 25 min på mig att göra mig iordning och äta hos Jenny i morse.. Sägen var för skön.. Men jag och Cecilia kom iallafall iväg vid åtta :) Vi hade jätte trevligt! Pratade om allt mellan himel och jord! Från uppväxt och kompisar, hel knäppa lärare till hemma pyssel, familjer och maaassa mer! Tack Cecilia för en jätte trevlig dag! :)
Inne på själva mässan var de jätte bra också! :) Stod och sålde min bok, gav reklam för unga berättare och gick även runt och kolla på andra författare och böker :) Fick syn på magnus Uggla, programledaren på Skavlan, Tyra Sjöstedts syster,  och pratat några kloka ord med Kicki Danielsson! :D Kicki var väldigt känslosamm faktiskt när hon fick se min bok och vad den handla om ;)

Ser fram emot en dag på mässan med farmor imorgon också nu! :) Kom dit ni också vet jag! De är så mysigt!!
Nu ska jag sova så jag är något piggare imorgon! Är så jäkla trött..

Ha de bäst!!

Dagens idag: örhängen: Bik Bok, halsduk: Gina Tricot, jacka: London, kofta: Vero Moda, svart linne: H&M, jeans: H&M, skor: Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0