söstra mi

Sitter nu hemma hos Jenny typen! :) Känner mig överdrivet efterbliven men! Jenny skrattar ju iallafall, om de nu är bra?.. :S Haha! 
Var och käka pizza förit med några, eller jag en kebab rulle, som jag inte orkade.. Har nog aldrig klarat äta en hel! Jenny påstod att jag var klen men.. Nä! ;) Så kan de inte vara! 
Var på trafikskolan också, gick super bra! :) 

Och skoldagen var uppbokad med skoljoggen.. Trodde inte jag skulle springa, trodde iallafall inte de när man vakna i morse ;) Men! De blev faktiskt 5 varv! Och varje varm är typ 2.5 km och jag sprang på minde än en och en halv timma! :) Sprang med Emma! Så vi sprang de mästa faktiskt. Men dom två första varven hade jag så fruktansvärt ont i vaderna! Asså de gjorde så ont så jag trodde jag skulle lägga mig ner på marken och skrika!! Har haft ont i vaderna nu några idh lektioner. Men nu idag gjorde de verkligen jätte ont! Men som tur var så släppte de efter lite mer än två varv :) Annars skulle jag nog avbrytit.. 
Fick ju pris också då för att jag sprungit 5 varv och var tjej, så jag valde ett pennfack med 12 pennor! Kommer nog att användas! :)

Nu ska jag.. Göra nåt annat! ;) Jenny färgar håret.. OVANLIGT!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0