somna till tystnaden

De har ju regnat heela dagen! Vaknade av att de spö regna... Sen sluta de typ aldrig! Hade tur som fick inne gympa idag asså! Vägen på spåret var till-och-med trasig för att de regnat så mycket så vägen halkat ner i ett dike på ett ställe, dår regnar de! 
Men nu ska jag somna till tystnaden, för nu regnar de faktiskt inte! :) 

Sov så gott nu! De är väligt viktigt med sömn! 

Btw!! En tjej från ung berättare ringde mig förut! :D ni vet dom som jag skrev min bok för, dom är intreserade av att gör min bok lite bättre, och sälja den! Teckna ett avtal med mig helt enkelt! Blev skit glad!! :) Visste försig att dom skulle ringa, men de är ju kul när dom väl gör de också! Fick också en "inbjudan" till bok-mässan i Göteborg 25 september eller vad de var, om jag åker dit kan dom hjälpa mig att sälja ytteligare böker! :) Och dom betalar dom dessutom :) 
Detta är jätte kul verkligen! :)


Nej ska söva nu! Pööööss

Kommentarer
Postat av: Amanda

bokmässan ska jag till :D

2011-09-09 @ 21:27:13
URL: http://thesoulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0