shopping utmattad.

Har shoppat som fasen idag! :D mitt konto mår dess värre inte så bra nu.. :( Fasen! Men nya fina kläder blev de! :D och träffade massa människor också! :) Kul!
Jag gick ju då med Janny och Ida :) De var super mysigt!
Jag och Jenny var precis på Hedemyrs och köpte ramlösa, och Jenny köpte lite andra saker :) I utgången träffade vi Calle och Rasmus så vi snacka lite med som och typ masa utanför ;D haha, men ja vi kom precis hem hit och då ringde Cecilia :D läraren jag ska åka med imorgon :) Vi bestämde att jag kommer till skolan vid åtta så åker vi direkt! Ååh är så taggad!!! :D :D!

Nu ska jag sätta mig vid teven med Jenny och vår mamma ;D haha eller Jennys mamma :P

Ha de bäst! ♥

Livet leker! De har jag aldrig trott att jag skulle tycka, säga eller utala mig om.. Men! Jag mår ovanligt bra just idag, de var längesen nu! För många år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0